Известие

Collapse
No announcement yet.

малко помощ за монтаж на термостат от рено 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    партномер ???

    Здравейте!!!
    И аз реших да се възползвам от идеята,но в моя град има един магазин за авточасти и продавача държи да му кажа партномер на термостата за рено или номер на двигател.Така че ако някой мойе да ми каже няколко цифри..................???????????????
    Благодаря!!
    Двигателя ми е 1,9JTD.

    Comment


    • #92
      термостат рено 5 /122/ 1,4

      от първата картинка следните номера
      по wahler
      3029.83 - отваря на 83градуса
      3029.86 - отваря на 86градуса

      вернет
      4495.83 - отваря на 83

      фацет
      7.8226 - 83гр
      7.8247 - 86гр


      от втората
      бер
      6.100.83 -83гр


      оем номер трябва да е 7701348376

      и при двата типа "сензора" е в долната част на термостата като гледате картинката. тоест този сензор трябва да е КЪМ блока на двигателя.

      обезвъздушаване със смяна на антифриз става по следния начин независимо от колата:
      -налива се концентрат /при нас около 3-4 литра/
      -долива се дестилирана /дейонизирана/ вода малко над максимума на разширителното казанче и се затваря
      -врътката на парното на макс горещо
      -пали се колата и се оставя да загрее за да отвори термостата големия кръг при което нивото в казанчето спада
      -форсира се леко двигателя
      -ако има пробка за обезвъздушаване са отваря леко докато почне да излиза само антифриз без мехурчета
      -гаси се колата И СЕ ЧАКА да изстине
      -след като изстине, се отваря капачката на разширителния съд и се допълва с вода до макс.
      това е.
      точка

      Comment


      • #93
        Мерси много колега!!! По изчерпателна информация от тази няма каде да намеря.
        Радвам се, че има хора като теб, които винаги и по всякакъв начин помагат. Да си жив и здрав колега.
        ПОЗДРАВИ!!!
        Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
        Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
        Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
        Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

        Comment


        • #94
          Сърдечно БЛАГОДАРЯ за изчерпателния отговор!!!!!
          Очаквах само суха информация за партномер,но съм много приятно изненадан от отзивчивостта ви!!!Пожелавам ви много успехии!!!

          Comment


          • #95
            няма проблеми, важното е да свършим работа. похвалете се после за резултата.
            също не е лошо ако има как да се избие елемента от оригиналния термостат.
            точка

            Comment


            • #96
              Някой може ли да каже как точно да се сложи термостата? Пружината да сочи към купето ?
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #97
                гледаш къде е тънкия цилиндър от който излиза бутало. това е "сензора". той трябва да е в горещата вода - тоест да сочи към блока. цилиндъра е пълен с течност. когато тази течност се нагрява, се разширява с което избутва буталото. то пък отваря клапата. пружината служи само за да противодейства на буталото. на този принцип работят всички термостати. проста работа.
                точка

                Comment


                • #98
                  Вече съм на 90 градуса.Един здрав младеж го натика ,като използва една тръба за дорник.За смазка използва от това за монтаж на гуми.Отне му 3 минути,без да сваляме целия мъркуч,а само единия край към оригиналния термостат.Не съм кормил оригиналния термостат.Дано да няма проблеми през лятото.Мислех си да натисна оригиналния термостат и да му подложа нещо да го блокирам отворен,но се опасявам като отвори напълно да не попадне подложката някъде в системата.Това е за сега,а колата ми е фиат стило .Успех на всички ентусиасти!!!
                  Last edited by belcov; d.m.y г., 07:22.

                  Comment


                  • #99
                    Тръба за дорник е повече от задължително да се ползва, иначе може да се повреди или огъне нещо дето не трябва.....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Голям кър тези термостати.
                      Намерих на вернет за 11лв в Евро 07.
                      В Тех-Ко няма никакви. Довечера след работа,ще го взема,живи и здрави утре може да спретна една темичка за смяната му.
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • Темичка има,а има и доста писано по въпроса..
                        АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                        Comment


                        • Днес направих модификацията.
                          Получи се перфектно.
                          Успях да намеря само вернер 4495.83.
                          Взех го от Евро 07 за 11.70лв.
                          Всичко става супер лесно.
                          1. Махнете акумулатора,отваря се повече място за работа,по-удобно е.
                          2. Откачете гуменото съединение м/у радиатора и термостата.
                          3. Свалете скобите на двата маркуча към радиаторчето на парното.
                          4. От горната страна има още едно тънко маркуче откачете и него.
                          5. Термостата се държи на 2 болта.При изваждането на термостата внимавайте да не скъсате гумената гарнитурка.
                          6. Изкормете всичко от елемента,така,че вътре да няма никакви части от стария термостат.Измийте хубаво,стружките(бъдете сигурни,че няма някой боклук останал вътре)
                          7. Нагрейте маркуча(аз използвах духалката вкъщи),намажете с веро,след като се е нагрял маркуча напъхайте термостата.Не се плашете,че термостата е с външен отвор 43.5мм. а маркуча с вътрешен отвор 32мм.
                          Маркуча поддава и с дорник,(тръбичка) набутайте термостата в маркуча. На снимка по-долу се вижда колко съм го набутал вътре.
                          8. Стегнете термостата към маркуча със скоба.
                          9. След това по обратния ред сглабяте,внимавайте с гарнитурката да не я прещипете и да се прецака при монтажа.
                          Наливате течност (вода/антифриз) до максимум на разширителния съд,затваряте капачката.Врътката на температурата на "max" оставете колата да свърши магията със самообезвъздушаването.
                          Използвайте качествени скоби,ако старите се наложи да ги режете. Аз взех на Wurth,имаше и китайчета,но не ми се рискуваше.
                          Колата закова осемдесетте градуса и не мърда от тях,освен в задръстванията,но перките си вършат работата.
                          Успех желая на всички колеги.
                          Attached Files
                          Last edited by Zlobich; d.m.y г., 14:19.
                          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                          Comment


                          • Да споделя и аз какво направих днес. Вчера пристигна термостата WAHLER(86 гр.), и днес следобед го монтирах в маркуча, като изкормих оригиналния термостат. Запалих колата загря си нормално малко над 80 гр. вдигна и отвори големия кръг. Направи ми впечатление, че маркуча пак се стопляше по малко заедно с двигателя, но не беше горещ докато не мина 80 гр. Преди да сложа термостата в маркуча, като го разглеждах видях, че на клапичката която отваря има една много малка дупчица(така си е оригинално) и си мисля, че заради това стопляше по малко маркуча. Дали всички термостати са така и дали е нормално това. Интересното е като патувам за някъде и взема да спускам по продължително време дали ще спада температурата, но това трябва да се пробва, като тествам ще споделя.
                            Поздрави!
                            Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                            Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                            Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                            Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                            Comment


                            • защо правите глупости... Еднократно давате пари за термостат и го ползвате 5 6 години. Защо е нужно от цигании... има от 60 до 130 лв термостати в зависимост от марката. Дори и най-евтиния ще изкара няколко години спокойно.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от salih84 Покажи съобщение
                                Да споделя и аз какво направих днес. Вчера пристигна термостата WAHLER(86 гр.), и днес следобед го монтирах в маркуча, като изкормих оригиналния термостат. Запалих колата загря си нормално малко над 80 гр. вдигна и отвори големия кръг. Направи ми впечатление, че маркуча пак се стопляше по малко заедно с двигателя, но не беше горещ докато не мина 80 гр. Преди да сложа термостата в маркуча, като го разглеждах видях, че на клапичката която отваря има една много малка дупчица(така си е оригинално) и си мисля, че заради това стопляше по малко маркуча. Дали всички термостати са така и дали е нормално това. Интересното е като патувам за някъде и взема да спускам по продължително време дали ще спада температурата, но това трябва да се пробва, като тествам ще споделя.
                                Поздрави!
                                този отвор служи да има минимален поток покрай "сензора" така че той да усеща по-адекватно температурата на охладителната течност.въпрос на техническо решение. от него няма да ти изстива колата гаранция.
                                Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                                защо правите глупости... Еднократно давате пари за термостат и го ползвате 5 6 години. Защо е нужно от цигании... има от 60 до 130 лв термостати в зависимост от марката. Дори и най-евтиния ще изкара няколко години спокойно.
                                ако искаш, монтирай си термостат за 130лв който върши точно същата работа като този за 10лв.
                                точка

                                Comment

                                Working...
                                X